500 TL ve üzeri alışverişlerde kargo bedava!

IPHONE 7 / PLUS / 128 GB / ROSE GOLD / (GOLD KALİTE) / YENİLENMİŞ / 2.El Telefon

IPHONE 7 / PLUS / 128 GB / ROSE GOLD / (GOLD KALİTE) / YENİLENMİŞ / 2.El Telefon

  • Kredi Kartı: Vade farkı uygulanır
Özellikler Detay
Telefon Modeli iPhone 7 Plus
Arttırılabilir Hafıza Yok
Çift Hatlı Yok
Dahili Hafıza 128 GB
Ekran Boyutu 4.7 inç
Garanti Tipi 1 Yıl Teknik Servis Garantili
İşlemci Kapasitesi 1.84 GHz Dual Core
İşletim Türü iPhone OS
Kamera Çözünürlüğü 8 MP
Mobil Bağlantı Hızı 4.5G
Ön (Selfie) Kamera 3 MP
RAM Kapasitesi 1 GB RAM
Göz Taraması Yok
Batarya Kapasitesi 3100 mAh
Özellikler Detay
Marka Apple
Barkod 9783598223617
Satpa Kodu TLF-CT-IKINCIEL-YENİLENMİŞ-IPHONE128GB

ÖNEMLİ!!!

  • 2.El cihazların garanti süresi SATPA’nın kesmiş olduğu fatura tarihinden itibaren 1 yıldır.
  • Kutu İçerisinde aksesuar ve şarj aleti yoktur.
  • Satılan cihaza Yenileme firması DELTA teknik servisi haricinde müdahale edilmesi durumunda cihaz garanti kapsamı dışında kalmış sayılacaktır.
  • Telefonlar ile ilgili her türlü sorununuzda DELTA 'nın ‘’ 0 (850) 532 05 00’’ çağrı merkezinden yardım alabilirsiniz.

Arıza Bildirim Formu ve Servise Ürün Göndermek

Arızalı olan telefonunuzu isterseniz satın almış olduğunuz bayi aracılığıyla ya da bizzat servisimize anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları ile ücretsiz olarak yollayabilirsiniz.

  • Cihazınızı satın aldığınız noktaya teslim ederken teslim tutanağı doldurmayı ve kopyasını saklamayı unutmayınız.
  • Gerektiği durumlarda ürününüzün resimlerini çekebilirsiniz.
  • Arıza Bildirim Formu’nu yazdırıp eksiksiz olarak doldurunuz. FORM İÇİN: (https://www.deltaservis.com.tr/documents/ariza-bildirim-formu.pdf)
  • Belgeyi yazdıramıyorsanız Form üzerindeki bilgilerin hepsini bir dosya kağıdı üzerine el yazısı ile yazınız.
  • Form üzerindeki alanların eksik doldurulması durumunda cihazınızın Teknik Servis Süreci başlatılmayacaktır.
  • Ürününüzün satış faturasının fotokopisini evraklara eklemeniz gerekmekte.( Servise yollanan orijinal faturaların kaybolmaları durumunda firmamız sorumlu tutulamaz.)
  • Ürün içindeki kişisel bilgilerinizi yedeklemeniz gerekmekte ve ürün içerisinde bulunan kişisel kullanıcı hesapları  (Gmail Hesabı , Xiaomi Hesabı, Huawei Hesabı , İcloud Hesabı vb.)çıkış yapılarak kaldırılmalı ve ekranda bulunan kişisel olarak oluşturmuş olduğunuz şifreler (Pin, Ekran Deseni, Parmak izi ve İris verileri) kapatılmalıdır.
  •  Ürün kilitlenmelerinde servis prosedürü gereği ürünlere yazılım güncellemeleri yapılacaktır. Kullanıcı hesapları kilitlendiğinden ve kullanıcı bilgisi olmadığından cihazlara arıza tespiti ve onarımı yapılamamaktadır. Yapılan güncellemelerde çıkacak olan ücretli onarım ödemeleri kullanıcı tarafından karşılanacaktır.
  • Servise gelen cihaz veya ürünlerin onarımı ve servis işlemleri sırasında cihazda bulunan kayıtlı bilgiler (rehber, galeri ve daha sonradan yüklemesi gerçekleşen verilerin) silinmesi mümkündür. Bu nedenle bilgilerin kullanıcı tarafından servis noktasına gelmeden yedeklenmesi gerekmektedir. Oluşabilecek kayıplardan firmamız sorumlu değildir.
  • Doldurduğunuz Arıza Bildirim Formu , Fatura Fotokopisi,  Ürün ve göndereceğiz aksesuarları kendi kutusunda yada zarar görmeyecek bir şekilde sağlam olduğunu düşündüğünüz bir kutuya koymanız gerekmektedir.
  • Cihazınızın orijinal kutusu yok ise taşıma sırasında deforme olmayacak bir ambalaja koymanız gerekmektedir. (Yanlış ambalajlama ve kargo sırasında meydana gelebilecek hasarlardan firmamız sorumlu tutulamaz. Oluşabilecek hasar ve kayıplarında sorumluluk kargo firmasına ve kuryeye aittir.)
  • Yukarıda belirtilmiş hususlara özen göstererek hazırlamış olduğunuz gönderinizi havalı bir poşet içine yerleştirip, kargo şirketine teslim ediniz. Kargo poşetinde oluşan en ufak hasarlarda teslim alınmadan önce tutanak tutularak kayıt altına alınır ve kargo firmasına bildirilir.
  • Cihazı teslim eden müşteriler bu esaslara uymayı kabul ederler.

Gönderime hazır olan paketinizi Anlaşmalı Kargo Şirketlerimiz olan Yurtiçi kargo (Anlaşma No: 282140974 ) ve Mng Kargo ( Anlaşma No: 257298816 ) Delta Servis Merkez Onarım servisimize ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Dilerseniz size en yakın olan Bölge Servisimizi belirleyip güvenle servis onarım merkezlerimize yollayabilirsiniz.

 

Benzer Ürünler

Tümünü Gör >
Alışverişlerinizde

45 Gün Vade

Tüm kredi kartlarına

12 Taksit İmkanı

Faturamatik işbirliği ile

Bakiyeden Ödeme

Faturamatik işbirliği ile

Hakediş ile Ödeme