250 TL ve üzeri alışverişlerde kargo bedava!

Huawei P10 Lite / 32 GB / 2. El Telefon

Huawei P10 Lite / 32 GB / 2. El Telefon

  • YENİ
  • Kredi Kartı: Vade farksız 1 taksit
Özellikler Detay
Telefon Modeli P10 Lite
Arttırılabilir Hafıza 256 GB'a kadar
Çift Hatlı Yok
Dahili Hafıza 32 GB
Ekran Boyutu 5.2 inc
Garanti Tipi 1 Yıl Teknik Servis Garantili
İşlemci Kapasitesi 2.36 GHz Quad Core + 1.7 GHz Quad Core
İşletim Türü Android
Kamera Çözünürlüğü 12 MP
Mobil Bağlantı Hızı 4.5G
Ön (Selfie) Kamera 8 MP
RAM Kapasitesi 4 GB RAM
Göz Taraması Yok
Batarya Kapasitesi 3000 mAh
Özellikler Detay
Marka Huawei
Barkod STPP10LITE32GB2ELTLF
Satpa Kodu TLF-CT-IKINCIEL-2ELTLF-HUAWEI-P10LITE32GB2ELTLF

ÖNEMLİ!!!

  • 2.El cihazların garanti süresi SATPA’nın kesmiş olduğu fatura tarihinden itibaren 1 yıldır.
  • Kutu İçerisinde aksesuar ve şarj aleti yoktur.
  • Satılan cihaza SATPA teknik servisi haricinde müdahale edilmesi durumunda cihaz garanti kapsamı dışında kalmış sayılacaktır.
  • Telefonlar ile ilgili her türlü sorununuzda SATPA'nın ‘’0216 224 20 20’’ çağrı merkezinden yardım alabilirsiniz.

Garanti kapsamındaki durumlar,

Cihazın, üretici firma tarafından, tüketiciye yönelik üretilen cihazlar için düzenlenen ve tüketicinin sahip olduğu hakları gösteren belge (Garanti Belgesi) içerisinde bulunan maddeleri kapsamaktadır. Cihazın üretimi aşamasındaki hatalardan kaynaklı sorunlar bu kapsam altında değerlendirilir.
***Cihazın ikinci el olması sebebi ile kozmetik kusurları Garanti Kapsamına dahil edilmeyecektir.

Garanti kapsamı dışındaki durumlar,

Cihazın kullanıcısından kaynaklı hatalar,

  • Sıvı teması hasarları
  • Darbe sonucu oluşan hasarlar
  • Farklı ve uyumsuz şarj aleti kullanılması sonucu oluşan hasarlar
  • Ekranın kırılması ve/veya çizilmesi
  • Aşırı nemli, soğuk veya sıcak ortamlarda bulunan cihazlarda oluşan hasarlar
  • Yetkisiz yazılım müdahaleleri (Root, Jailbreak)
  • SATPA dışında cihaza teknik servis müdahalesinde bulunulması,
  • Bunlar dışında ki kullanıcı kaynaklı hatalar

Garanti kapsamındaki sorunlarda-arızalarda,

Müşteriler, 08:30 – 18:30 saatleri arasında ‘’0216 224 20 20’’ çağrı merkezimiz üzerinden başvuru yaparak garanti kapsamındaki konular özelinde arıza sürecini başlatabilirler. Çağrı merkezi danışmanlarımız, müşterileri süreç detayları ve işlemler ile ilgili bilgilendirecektir.

***Müşterilerin satın almış oldukları cihazlarının faturalarını saklamaları gerekmektedir.

 

 

Benzer Ürünler

Tümünü Gör >
Alışverişlerinizde

45 Gün Vade

Tüm kredi kartlarına

12 Taksit İmkanı

Faturamatik işbirliği ile

Bakiyeden Ödeme

Faturamatik işbirliği ile

Hakediş ile Ödeme